3–7 листопада відбувся Всеукраїнський турнір юних знавців міжнародного гуманітарного права серед учнів 9–11 класів закладів загальної середньої освіти.
Співорганізаторами заходу виступили Карпатський національний університет імені Василя Стефаника та Товариство Червоного Хреста України.
Участь у Турнірі як співорганізатори та члени журі взяли представники навчально-наукового юридичного інституту: директор Навчально-наукового юридичного інституту, професор Юрій Микитин – співголова журі Турніру; завідувач кафедри політики у сфері боротьби зі злочинністю та кримінального права, професор Ігор Козич – експерт Турніру; завідувачка кафедри судочинства, професор Юлія Кернякевич-Танасійчук, здобувачка освіти Софія Кернякевич як члени журі.
Захід проводився з метою поширення знань про міжнародне гуманітарне право, створення умов для реалізації та розвитку творчих здібностей школярів, формування в учнів інтересу до проблем міжнародного гуманітарного права й забезпечення прав людини в умовах війни, залучення учнів до науково-дослідницької діяльності.
Турнір зібрав понад 90 учасників, серед яких: організатори, журі та безпосередньо учні зі своїми керівниками – 12 команд з усіх куточків України.
Команди, які взяли участь у Турнірі, мали змогу продемонструвати свої знання, позмагатися з однолітками з різних регіонів України, поспілкуватися з відомими правниками та експертами з міжнародного гуманітарного права, долучитися до створення спільноти активних і небайдужих молодих громадян.
За результатами запеклих турнірних дискусій Гран-прі отримала команда Теміс (м. Харків).
Крім того, впродовж заходу представниками Товариства Червоного Хреста України для учасників Турніру були проведені корисні навчання навичкам першої допомоги, а також психологічні ретрити.
Всеукраїнський турнір юних знавців міжнародного гуманітарного права засвідчив високий рівень підготовки учнівської молоді та ефективність співпраці між освітніми закладами й громадськими організаціями.
Проведення заходу сприяло популяризації міжнародного гуманітарного права серед школярів, розвитку їхніх дослідницьких компетентностей, формуванню правової свідомості та активної громадянської позиції.









